torstai 10. elokuuta 2017

Face Mask!




  Moikka!

Sain MAYBEAUTY:lta testiin muutaman tämmösen kasvo naamion ( The Incredible Face Mask ) ja ajattelin jakaa teillekin vähän fiiliksiä! 



































Ensinnäkin en oo koskaan aikasemmin kokeillu tämmösiä pois revittäviä maskeja ja oon ihan innoissani että nyt päästiin koittamaan. Oon nähny näitä maskeja eripuolella somea ja aina miettiny et pakko kokeilla! Ekalla kerralla kokeiltiin mun tytön kanssa näitä ja pakko sanoo et oli kyllä semmoset huutonaurut ku alettiin repimään maskeja pois että ohhoijjaa :D Varsinki otsasta repiminen meinaa kirpas aikalailla. Nyt mulla on uudestaan maski naamassa ja jätin otsan alueen suosiolla laittamatta..






























Sitten itse tuotteeseen! Mennään ihan perinteisellä plussat ja miinukset menetelmällä..

Plussat :

- Tosi miellyttävä tuoksu! Sellanen mieto ja raikas, joku eukalyptys ehkä? En ite tykkää jos kosmettiikka on liian vahvasti hajustettua.

- Koostumus tuntuu myös kasvoilla hyvältä ja tuote on helppo levittää.

- Ei allergisoi! Mun tytöllä on aika herkkä iho ja monet maskit tai rasvat aiheuttaa punotusta ja vähän sellasta nokkos-ihottumaa. Alkuun vähän epäröinki että annanko julian kokeilla tätä ollenkaan, mutta yllätyin positiivisesti kun ei aiheuttanu mitään reaktiota!

- Se fiilis ku tän saa repiä pois, parasta.

- Jättää ihon super pehmeäksi ja mustapäät jää ihan oikeesti maskiin :)


Miinukset : 

- No se kirpasu :D Meillä kummallakaan ei tosin sattunu muualta repiminen ku otsasta.

- Pakkaus, toi pussi on ainaki mun kasvoille aika reilun kokonen ja tosta riittää hyvin kahelle mut jos yksin laittaa niin menee varmaan aika paljon hukkaan. En usko että säilyy avattuna tossa pussissa.



Tämmösiä fiiliksiä mulle jäi ja aion kyllä tilata näitä lisää, kun loppuu! Nyt oli tullu myös jotain uusia "pore-maskeja" ja neki vaikuttaa aika mielenkiintosilta. En malta oottaa että pääsen laittamaan tätä miehelle ja nähä reaktion ku repii irti :D Yhteenvetona siis kaikinpuolin toimiva tuote ja voin ehottomasti hyvillä mielin suositella!
Ootteko te kokeillu näitä tai meinaatteko kokeilla?

ps: Kirjotin omasta halustani, ei ole maksettu mainos :)

<3 - e

3 kommenttia:

  1. Oon näistäcpariin otteeseen lukenut ja kuulostaa kyllä tosi kivalta! Voisin itsekin testailla joskus :)

    VastaaPoista
  2. Mä en uskaltaisi laittaa, kuin just nenän alueelle, koska pelkäisin, että muualle levittäessä lähtis varmaan nahka mukana. :D
    Jotain vastaavia testasin, mutta turhauduin, kun sillä kesti niin kauan kuivua, eikä ainakaan itsellä tehnyt juuri mitään. Eli ei jatkoon. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D ei sentään nahkat lähteny! tän kuivumiseen meni ehkä 20-30min ei tullu ees katottua kelloa, mää kyllä tykkäsin :) - e

      Poista

Kiitos kommentista :) - e