keskiviikko 2. elokuuta 2017

Miksi?!?





Moro!

Nyt olis taas miksi-postauksen vuoro ( edelliset löytyy täältä & täältä ) ja mennään suoraan asiaan!

MIKSI?

- Keski-ikäiset miehet pyytää töissä mun numeroa? Mitä sillä niinku haetaan, onko se joku hyvä                            läppä vai ajatteleeko joku ihan oikeesti että lähtisin mun isän ikäsen miehen kanssa jonnekki treffeille? Ei toi mua varsinaisesti haittaa mut huvittaa kylläkin..

- Suurimmassa osassa koteja ei oo suunniteltu jotain omaa paikkaa pyykin kuivaustelineelle? Meillä ainakin toi hiton teline on aina olkkarissa ja kun pyykkiä pesee lähes päivittäin on sitä ihan turha ees kuvitella piilottavansa jonnekin. Niin ärsyttävää kun toi ei mahu minnekään! Missä teillä on pyykkitelineet?


- Miksi mun yhteyden ottoon ei vastata?! Tiedustelin yhdeltä yritykseltä josko he haluais tehdä yhteistyötä. En olettanut että onnistuisi mutta kokeilinpas kumminki onneani. Ärsyttää vaan että ei vaivauduta vastaaman mitään ja antaa mun mielestä huonon kuvan yrityksestä.































- Mä oon ollu viimeaikoina näin saamaton? Tuntuu ettei saa mitään aikaseks ja sit on ihan vetelä olokin kokoajan. pakko ryhdistäytyä nyt.

- Kaikki hyvät sarjat loppuu kesken? Miks niitten tekeminen lopetetaan?! Varsinki suosituimpien sarjojen esim. frendit, sinkkuelämää, gossip girl ja varmaan vaikka mitä muita. Kyllähän noille nyt riittäs kattojia!


-Meille on ilmestyny hämähäkkejä?! Sellasia kohtuu isoja, paksuja ja mustia. Mistä helvetistä niitä tulee? Mörkö onneks syö kaikki mitkä se näkee :D niiin ällöttäviä!



































- Kynsilakka kuivuu niin hitaasti? Ehin  a i n a tökätä kynnen johonki. Tai miksei vaan voi olla paikoillaan sitä hetkeä että ne kuivuis, vaan aina just sillon kun ne on lakattu tulee pissahätä, jano tai jotain muuta vastaavaa missä ne saa helposti sotkettua.. :D tän takii mä lakkaan kynsiä ehkä kerran vuodessa jollain muulla ku läpinäkyvällä.

- Tuoreet mansikat on niin paljon kalliimpia ku pakastetut?! En tajuu, jos ne kuitenki on samoja mansikoita..?

- Kassa myyjä sano mulle tänää et " ne ois ehkä 27,90 " Ai mitenniin ehkä? :D Käytiin julian kanssa meijän viereen avatulla uudella kirppiksellä ja piti kyl tarkistaa autossa et menikö se summa nyt oikein ja olihan se :D


Tämmöstä tänään! Huomenna alkaa taas 5 päivän duunit eli vähän niinku mun maanantai. Mukavaa keskiviikko iltaa kaikille <3 - e

4 kommenttia:

  1. Hahah täähän oli hauska! :D Ja samaistun niin tuohon kynsilakkajuttuun!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo näit on kiva tehä :) ja jep! Toinen mikä on nois kynsilakoissa ni hirveen kiva ku ei ookaan sit kynsilakanpoistoainetta :D -e

      Poista
  2. Kynsilakkana suosittelen pikakuivattavaa päällyslakkaa! Esim. Seche Vite on superi. :) Toki pika-apuna voi myös sujauttaa lakatut kynnet kylmän veden alle.
    Tai sitten hankit geelilakat! Ne on super mahtavia, ellei ota huomioon sitä hetkeä, kun sun pitää liottaa niitä 10-15 min. irti, kun haluat vaihtaa väriä. ;)

    Syötkö sä sokeria? Mulla vaikuttaa varsinkin irtokarkkien ja kaikkien makean napostelu fiilikseen. Jos oon herkutellut, oon tosi saamaton, väsynyt ja kiukkuinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! pitääpä testailla jotain pikakuivattavaa! pyrin kyllä välttelemään sokerin syömistä just ton takia mut aina ei onnistu :) Nyt on kyllä tullu syötyä vaikka mitä roskaa..

      Poista

Kiitos kommentista :) - e